INFORMACIJA V ZVEZI S POSTOPKOM ELEKTRONSKEGA PRENOSA PRIJAVNICE ZA VPIS V SREDNJE ŠOLE ZA ŠOLSKO LETO 2024/2025
“Postopek prenosa prijav bo tako tudi letos potekal elektronsko, in sicer kandidati v primeru, če se bodo odločili za prenos prijave, to storijo tako, da na izbrano srednjo šolo, kjer so oddali prvotno prijavnico, na elektronski naslov svetovalnega delavca oziroma na poseben elektronski naslov, ki ga je šola ustvarila v ta namen, posredujejo skenirano / fotografirano izjavo o prenosu prijavnice, podpisano s strani kandidata in starša (objavljena je na spletni strani), v kateri pisno zaprosijo, da v njihovem imenu svetovalni delavec odjavi kandidata na programu, za katerega je oddal prvotno prijavnico, in jo posreduje na drugo šolo, kamor bi želel kandidat prenesti prijavo. Več informacij najdete v dokumentu Informacija o poteku prenosa prijavnice“
Obrazec najdete v dokumentu Obrazec-izjava-za prenos-prijavnice.