OBVESTILO O STANJU PRIJAV

OBVESTILO O STANJU PRIJAV

Za šolsko leto 2016/17 smo razpisali 156 mest za dijake 1. letnika. Prejeli smo 220 prijavnic, kar pomeni 64 prijavnic viška. TELEFONSKE INFORMACIJE: Okvirno informacijo o tem, koliko možnosti imate za to, da boste v primeru omejitve sprejeti, lahko dobite po telefonu...

več...
Dijaške izmenjave

Dijaške izmenjave

Dijaške mobilnosti so že v polnem zamahu. Dijaki in učitelji se nam javljajo iz Avstrije, Finske in Španije. Več pa lahko preberete na njihovih blogih Gijon, Dunaj in Seinajoki. GIJON   SEINAJOKI DUNAJ

več...
Tekmovanje iz Angleščine Poliglot 3

Tekmovanje iz Angleščine Poliglot 3

Tudi letos so se naši dijaki udeležili državnega tekmovanja iz angleščine Poliglot 3. Nika, Anja in Živa so dobro zastopale našo šolo. Mark Novak 1.f  se je še posebej izkazal in dosegel odlično 5. mesto ter s tem osvojil srebrno priznanje.Čestitke vsem! [gallery...

več...
Obisk osnovnošolcev iz Radovljice

Obisk osnovnošolcev iz Radovljice

V torek, 29.3. so nas z obiskom razveselili osnovnošolci iz Radovljice. Pod mentorstvom Mojce Čuden so jim dijaki 2.a naredili mini stilske preobrazbe. Upamo, da nas še kdaj obiščejo in da je med njimi tudi kakšen bodoči frizer. Slike si lahko ogledate v...

več...
Obisk otrok iz vrtca Najdihojca

Obisk otrok iz vrtca Najdihojca

V četrtek, 24. marca 2016 so nas obiskali otroci iz vrtca Najdihojca. Po kratkem ogledu šole so si ogledali delo v pravem frizerskem salonu in si pustili urediti pričeske, nekateri pa so se preizkusili tudi kot frizerji.

več...
Halo, si za to?

Halo, si za to?

V mesecu med 21.2.2016 in 22.4.2016  se bo  Srednja frizerska šola Ljubljana pridružila vseslovenski akciji osnovnih in srednjih šol "HALO, SI ZA TO?". Glavna aktivnost projekta je zbiranje odsluženih, polomljenih, nedelujočih mobilnih telefonov, polnilcev ali baterij...

več...

Praksa v tujini

Zlati donatorji šolskega sklada

 

 

Deli vsebinoShare on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Email this to someonePrint this page